آموزش های همگانی

ساخت وبلاگ

کارشناس نمایندگی  Lenovo معتقد است به نظر من در نظر گرفتن مدل X1 2017 به عنوان یک بسته ی ترکیبی که عمر فوق العاده ی باتری اش را به رخ می کشد، امری خسته کننده می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد بادکش درمانی و فواید و عوارض بادکش با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود

بررسی های انجام شده توسط نمایندگی لپ تاپ لنوو نشان میدهد مدلِ امسال یک باتری مشابه با سال گذشته دارد: من توانستم یک روز کامل بدون نگرانی با آن کار کرده و شب با آن یک فیلم را تماشا کنم. این مدل از طریق پورت USB-C شارژ می شود. یک پورت HDMI، دو پورت USB3 و دو پورت Thunderbolt نیز برای آن در نظر گرفته شده. بنابراین اختصاص یک پورت USB-C چیزی از شما کم نمی کند.

آداپتور لنوو نسبت به آداپتورهای کاملا ناخوشایند و غول پیکر (که به اندازه ی یک Kit-Kat هستند) بازدهی بهتری دارد، چون کابل های اصلی آنها بسیار ضخیم و غیرقابل انعطاف است و همین امر باعث میشود قابلیت حمل لپتاپ پایین بیاید. اپل سال هاست که به خوبی از منابع تغذیه استفاده کرده و HP Inc نیز در این زمینه عملکرد خوبی داشته است. لنوو باید در بخش کوچک اما مهم پیشرفت بیشتری بکند.

 

به گزارش نمایندگی lenovo یکی از چیزهایی که لنوو در آن موفق بوده TrackPoint است. TrackPoint یک میکرو جویستیک کوچک است که از قبل از صفحات لمسی در کیبوردهای ThinkPad تعبیه شد. trackpad های جدید امسال بزرگ، پاسخگو، دقیق و قابل کلیک هستند. صفحه کلید لنوو یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است. من در زمینه ی تایپ سریع و دقیق هستم: با این لپتاپ چه در ساعات اولیه ی استفاده و چه در ساعات پایانی به خوبی میتوانید عملیات تایپ را انجام دهید.

بررسی های نمایندگی لنوو نشان میدهد بازدهی فقط زمانی مناسب است که بار کاری زیاد نباشد: مثلا در هنگام کار با ویندوزهای منبع باز، حداکثر 20 زبانه در کروم، پخش موزیک و استفاده ی مقطعی از Netflix. یک پردازنده ی Core i7-8550U با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و یک رم 16 گیگابایتی میتواند برای این کار مناسب باشد.

صفحه نمایش این مدل دوست داشتنی، ظریف و بزرگ است. قاب های نازکی دور صفحه نمایش 14 اینچی آن قرار دارند. اسپیکرهای این لپتاپ صدای فس فس نمی دهند. همچنین از تولید صداهای درهم و برهم و مبهم جلوگیری می کنند. اما این روزها دیگر چه کسی از اسپیکرهای لپتاپ استفاده می کند؟!

کارشناس نمایندگی لنوو اینگونه ابراز میکند که دیگر نگرانی های من از سال گذشته (اندازه و تناسب) مورد بررسی قرار گرفته اند. مدلِ امسال همانند لپتاپ های نسل پنجم به سمت جلو مخروطی نمیشود، بنابراین لپتاپ لنوو کمی ضخیم تر و محکم تر می باشد. هنوز هم یک شکاف قابل تشخیص بین دو قسمت لپتاپ وجود دارد، اما دیگر به اندازه ای نیست که ناخن به وسط آن برود و آسیبی به آن برسد. مدل 2018 نیز از استحکام خوبی برخوردار است: من برخی مواقع آن را به سختی جابجا می کنم و فکر نمیکنم تحت فشار بارهای بیشتر آسیبی ببیند. شما می توانید برای بررسی بیشتر این مقاله این لپ تاپ به سایت نمایندگی لنوو مراجعه نمایید.

لولاهای آن به صورتی است که این لپتاپ Lenovo میتواند کاملا صاف شود.

سطح مشکیِ مات بدنه ی این لپتاپ از ایجاد لکه جلوگیری می کند. اما برخی مواقع حجم بالای لکه ها من را ناراحت می کردند، چون من خیلی از این لپتاپ لذت می بردم.

من معمولا در کنفرانس ها دست هایم را بر روی لپتاپ میگذارم و لپتاپ را در موقعیتی قرار میدهم که بتوانم به راحتی آن را باز و بسته کنم. همچنین مکان مورد نظر باید از شرایط نوری خوبی برخوردار باشد.

من میخواستم تا جایی که میتوانیم از مدل Lenovo X1 امسال استفاده کنم.

اگر فقط کمی ارزان تر بود: 2579.00 دلار امریکا یا 2221 یورو یک قیمت خوب است و اختلاف زیادی با قیمت  MacBook Air (که ابزار کار من است) ندارد. اما لنوو وعده ی باتری هایی را داده که یک روز کامل یا بیشتر از آن کار می کنند؛ چیزی که Mac هرگز به آن نرسیده است.

آموزش های همگانی...
ما را در سایت آموزش های همگانی دنبال می کنید

برچسب : لنوو, نویسنده : محمد سلحشوری harmahei بازدید : 197 تاريخ : 15 شهريور 1401 ساعت: 14:4